4.9
gebaseerd op 41 reviews

Heel vriendelijk en professioneel behandelt, heel blij met het resultaat!

Dorien - 3 maanden geleden

Altijd zo zo zo blij met het resultaat! Mijn BIAB blijft ongeveer een maand zitten, wat echt buitengewoon lang is! Nu al meer dan een jaar klant en nog steeds elke keer zo tevreden!

Axelle - 3 maanden geleden

Super blij met de behandeling

Sena - 3 maanden geleden

Prachtige salon en de liefste brow artist! Ze heeft mijn wenkbrauwen eerst de perfecte vorm gegeven & daarna een lift. Heel attent, perfectionistisch & vriendelijk! Ik ga zeker terug.

Meline - 3 maanden geleden
Anna - 3 maanden geleden

First time at Casa Lola. So far, all went well.

Lilia - 3 maanden geleden

Accueil décevant. Arrivée avec 15 minutes de retard, la responsable de Salon d’esthétique a refusé la prestation tout en exigeant le paiement total. Manque de compréhension, de flexibilité et de professionnalisme. Expérience décevante.

Rosalba - 3 maanden geleden

Beste,

Door uw aankomst met 15 minuten vertraging zou de volledige agenda aanzienlijk uitlopen, er stonden namelijk nog vier andere afspraken na uw afspraak ingepland. Om de afspraken van de klanten na u te kunnen respecteren, hebben wij helaas moeten beslissen om de behandeling niet meer te laten doorgaan.

Daarnaast hebben wij u ongeveer 10 minuten na het startuur telefonisch gecontacteerd om te informeren of u nog onderweg was en dat de afspraak mogelijk niet door kan gaan, wij proberen als salon om altijd op een transparante manier te communiceren naar onze klanten toe.

Wanneer een afspraak niet doorgaat, blijft het voor ons als salon helaas zo dat wij een commissie moeten betalen aan Treatwell, ongeacht of de behandeling effectief heeft plaatsgevonden of niet. Hierdoor is het voor ons niet logisch om als salon de kosten te dragen wanneer een afspraak niet kan doorgaan door een vergissing of vertraging van de klant.

Wij doen altijd ons best om zo begripvol en flexibel mogelijk te zijn tegenover de vertraging of annulering van afspraken, maar we moeten ook rekening houden met de planning en afspraken van de klanten die na u ingepland staan.

We hopen op uw begrip.

Met vriendelijke groeten,
Casa Lola

Casa Lola

Superbe expérience comme à chaque fois. J'ai même eu droit à une petite fleur et un cookie pour la journée internationale des droits des femmes! Superbe attention!! Merci encore Liana et Seyda pour vos soins toujours au top!

Julie - 3 maanden geleden
Axelle - 3 maanden geleden
Yesim - 4 maanden geleden